Sunday, May 1, 2011

Graffiti

Здравейте,започна най-хубавият месец за мен.Приятно топъл,лекия ветрец носещ аромат на цъфнали люляци,а кестените-прекрасните величествени кестени,чакам с нетърпение и тяхния аромат.Навсякъде зелено,кара те да чувстваш някак лек и жизнен. Нов месец,за мен и ново начало....Тази сутрин се събудих с ясната идея какво още не съм правила и трябва да опитам на всяка цена-това са таговете.Винаги са ме впечатлявали,с малкото място и многото детайли и техники,колко много неща можеш да кажеш .....
Светлето тази седмица даде невероятно предизвикателство.Никога не се бях замисляла за употребата на "графити",в някоя моя работа,но ми хареса идеята,реших сама да напиша посланието/можех да използвам нещо готово от нета/,но идеята е картичката ти да си е твоя.
Моето първо тагче с графити,така го виждам аз,а вие ще кажете как е...........
Усмивки за потчи отминаващия уикенд :)

11 comments:

  1. Много оригинално! Поздравления!

    ReplyDelete
  2. Много ми харесва-интересна идея! Липсва само ключът за това сърце....
    Наистина много детайли върху малко площ си е една трудна задача. Справила си се чудесно!

    ReplyDelete
  3. Хаха, ми добре е :-)

    ReplyDelete
  4. За мен е много идейно и сполучливо :)
    Успех!

    ReplyDelete
  5. Чудесна идея! Супер се е получило!

    ReplyDelete
  6. Много freestyle, много оригинално!

    ReplyDelete
  7. Много ми хареса идеята за буквата V. Браво! Поздрави :-)

    ReplyDelete
  8. Благодаря на всички ви за коментарите,радвам се че ви е харесало .Съвет от мен -не използвайте черно мастило,после няма миене хи хи....;)

    ReplyDelete
  9. На мен също много ми харесва идеята за буквата V, тагчето е много идейно и оригинално, точно заради посланието.

    ReplyDelete
  10. Супер се е получило!

    ReplyDelete