Friday, June 17, 2011

Пътешествия,командировки или просто откраднати мигове от едно Пораснало момиче......II част

Здравейте момичета,
Днес ще си открадна малко време ,за да ви представя и какво се крие зад ъгъла..........
След няколко дневно обикаляне по магазини и неспирното ми цъкане по ниските цени на всичко,сравнението ми с родните такива и наслагващия ми гняв към търговията въобще на родна почва,решихме че трябва да пообиколим и самия остров..........
Първата ни отправна точка беше Sa Calobra.
Изключително вълшебно място,с тайнствена атмосфера,която незнам дали ще успея да ви предам,но аз даже започнах да си мисля,че навремето пиратите са спирали точно там ,за да разтоварят съкровищата си,да ги скрият по множеството пещери в скалите и да отплават отново....
Мястото е най-високата точка на Майорка,намира се на 1400 м.надморска височина,пътя е около 12 км от кота нула до тази височина,ужасни завои на които спокойно можеш да видиш задния номер на колата си,малки каменни мантинели около 20 см.останали от мароканското владение на острова/около 9 века/ и два естествено създадени язовира,които правеха пелена от пара ,но пък си заслужаваше цялата тази емоция,да минеш сам по тези стари пътеки и да видиш с очите си това тайнство на природата.За да слезеш на морето ,минаваш през пещери осветени от флуоресцентни лампи на пода и откриваш най-тайствения залив..........
Невероятно изживявяне,което си струваше страха който брах по пътя!

А следващият път ще продължим с обиколката из острова,за да ви запозная и с някой доста стари и интересни места..........
Надявам се да ви е било интересно!
Слънчев и усмихнат ден от мен и до нови срещи.........
Ива

3 comments:

  1. Изглежда много красиво!Зареди ме с ваканционно настроение! Хубав ден от мен и дано не е много горещ!

    ReplyDelete
  2. :) Ивче, спретнали сте си страхотна ваканция, от която ти като презаредиш батериите ще заредиш и мен, затова предварително благодаря!

    ReplyDelete
  3. О, разбира се, че е интересно и наистина зарежда положително преди почивните дни :) Били са страхотни три седмици.
    Желая ти и лятото да не отстъпва по преживявания досегашните приключения!

    ReplyDelete