Tuesday, July 12, 2011

Подаръче от Лидия

Здравейте момичета,
Днес ще ви покажа подаръчето ,което Лидия ми изпрати.
Получих го в събота и уикенда ми мина с една широка усмивка ,толкова ме зарадва и толкова много нови идеи ,а време никакво.Една дузина листчета,кое от кое по-хубаво,няколко невероятни пеперуди,цветя и изрязани картончета  ,печатчета на Prima  и хиляди идеи в главата ми някъде ,някога във времето...
Ето и подаръчето:
Лидия,благодаря ти от сърце,за честа която ми оказа,за жеста и възможността да ме направиш щастлива! Благодаря ! На вас момичета желая слънчев ден и творчески пориви!
Усмивки:
Ива

3 comments:

  1. Чудесно е подаръчето ! Със здраве да си го ползваш!

    ReplyDelete
  2. Чудесен подарък! Пожелавам ти съвсем неочаквано да имаш и време, за да успееш да създадеш още една или повече красоти, с които да зарадваш очите ни!

    ReplyDelete
  3. Ива, толкова много се радвам, че подаръчето ти е харесало! С нетърпение очаквам творенията ти! Сърдечни поздрави!

    ReplyDelete