Wednesday, October 5, 2011

Пеперудено...

Мили дами,
След зареждаща среща ми едно леко,леко ,пеперудено и някак сама се появи тази картичка,без много умуване,решението дойде само- картони в кремаво и розов грейпфурт/вече съм правила тази комбинация/,новите ми дизайнерски хартии на К&Company,мастило Пепел от рози и пеперуди/къде без тях/.Няма печати,надписи и картинки и отива в новото предизвикателство на Двете Елши при Картичкофуриите.
Тук ще сложа едно пожелание,харесва ми когато и от вътре картичката е украсена и за да не и е самотно на тази много розаво-пеперудена история  и добавих едно почти толкова розово цвете...а в по-късен етап може да и измисля и кутийка,но за сега само толкова....
Пожелавам и на вас да ви е леко и пеперудено !
Усмивки от мен :
Ива
p.s.Нали ви казах,че няма да оставя нещата така,вместо кутиййка стана пликче от по-тънък крафтърски картон и всичко това отиде при моята колежка Вили,с която празнуваме на един и същи ден :))))))))
Момичета,извинявам се за лошото качество на снимките,но в последно време ми се налага да снимам все при оскъдна светлина...

15 comments:

  1. Прекрасна комбинация! Толкова нежни идеално си подхождат с ефирните пеперуди!

    ReplyDelete
  2. Пеперудите сякаш ще излетят от картичката, а комбинацията с цветето е перфектна!

    ReplyDelete
  3. Ехаа, колко са истински!

    ReplyDelete
  4. Ивче, направо е магия, а това цвете истинско вълшебство!

    ReplyDelete
  5. И на мен ми е така когато гледам твоята картичка!Поздрави!

    ReplyDelete
  6. Вълшебнице,като отворих блога и пеперудките долетяха в моя дом:)наистина са много истински:)
    Прегръщам те!

    ReplyDelete
  7. Толкова сте мили момичета,благодаря ви!

    ReplyDelete
  8. Иве, първо честит рожден ден! Пожелавам ти да си най-вече здрава и щастлива, всичко останало се нарежда щом имаш тези две неща! :)Весел и незабравим празник!
    Много нежна картичка си измайсторила. Пеперудите са толкова ефирни. Цветето предполагам пак ти си го правила? Прекрасно е.

    ReplyDelete
  9. Маги,благодаря ти от сърце за пожеланията!Цветето ми е вече подобрения вариант на първите ми плачевни опити ;)

    ReplyDelete
  10. Иве, все така пеперудено и леко да е на душата ти! Нежен да е полета на идеите ти и да носи такава красота!

    ReplyDelete
  11. Благодаря ти,Дел!

    ReplyDelete
  12. Иве, много хубава пеперудена картичка! Нека все така да ти е леко и пеперудено!

    ReplyDelete
  13. Ив прелестни са:)))Много са нежни и красиви:)))

    ReplyDelete
  14. Розова елегантност! Страшно добре ти се е получило съчетанието между хартиите и нежните пеперуди!:)

    Радвам се, че се включи в предизвикателството на Елшите при Картичкофуриите:)

    ReplyDelete