Monday, August 27, 2012

CMC#2 On the beach/In the sea

Заредени от летни емоции,шум на вълни,пясък между пръстите,вятър в косите и онзи неповторим аромат на море,който бриза носи със себе си ви каним в Card Mania Challenges,на едно морско представление,в което вие да сте главните герои.

On the Beach/In the sea е темата на второто ни предизвикателство,очакваме ви!

Любезен спонсор е Meljen's Designs и техния подарък е 4 дигитални печата :)

Отново за един късметлия,ще има и награда от Naborsata.com,които са нашия основен спонсор и предлагат ваучер на стойност 20лв.

А ето и какво съм ви подготвила,една разходка по вода,която ме заведе до една лагуна,а там...
Скрита под водата ,ме чакаше една морска тайна,открих я за вас :)

и поглед от вътре:
Колкото повече използвам акварелни моливи,толкова повече ми се експериментира с тях,харесва ми как оживяват цветовете,преливането,направо си е вълшебство.Аз се забавлявах,правейки тази картичка,пожелавам го и на вас и ви очаквам в
Ива :)


4 comments:

  1. Stunning card. You have coloured the image so beautifully and I love the paper and the shells

    Sue

    ReplyDelete
  2. Иве, наистина си се справила чудесно с оцветяването с акварелните моливи. Винаги се възхищавам на всеки, който го умее- получават се невероятни красоти.
    Твоята лагуна е като истинска- страхотно съчетаване на цветовете на дизайнерската хартия и на оцветяването ти..Поздравления!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Краси,благодаря ти,все още имам какво да опитвам,но се радвам че ти харесва :)

      Delete