Saturday, December 1, 2012

Сняг,сняг,сняг...

                Сняг се сипе на парцали...
 Привет на всички с първата ми съвсем зимна картичка,с нея ще участвам при страхотните Мър и Мяу 
и то благодарение на вас/благодаря ви от сърце/.
Откриваме сезона на зимните забавления,игри на открито,зачервени бузки от студ,мокри крачета и ръчички от сняг и много весел смях...
Най-любимото време за всеки малчуган,а ако е и в любима компания...безценно!!!

Ето ги и Irma and Vieno,тези две сладурки са ми много любими,има в тях и радост и нежност , и са съвсем подходящи за всякакви поводи през зимата,заложих на светли и по-детски чисти цветове,поръсих ги обилно със сняг-по шапките,помпоните,ботушките и по цялата къща .Хартиите са разкошни от коледната колекция на Tulip,ленени и страхотна структура,която моя фотоапарат май не успя да хване.Oцветявала съм отново с акварелни моливи и се получи една зимно-снежна картичка.
Позабавлявайте се с нас и ни покажете вашите снежни проекти.
А аз ще продължа да ви тормозя в синьо и в следващата публикация ;)
Ива

p.s.При два комплекта шапчици и шалчета няма как да не я включа и в предизвикателството на Гери в КФП 144
и при Hobby Challenges с чудесния скеч на Мими.


p.s. Благодаря ви,момичета!!!

10 comments:

  1. Иве, чудесна зимна картичка! Много, много красива!

    ReplyDelete
  2. Иве, направо снежна приказка се е получило при теб! Двете сладурки са оцветени разкошно, печатчето ми е много любимо, а аз искренос е радвам,че си ползвала СКЕЧ-а на Мими от нейното авторско Хоби предизвикателство 27! Благодаря ти!

    ReplyDelete
  3. Лелеееее... искам сняг, сняг, сняг !!!

    ReplyDelete
  4. Връщам се в детството и ми се иска да съм една от тези,двечките,благодаря ,Иве за свежото усещане!!!

    ReplyDelete
  5. Много сладка зимна картичка,Иве!Много ми харесва!

    ReplyDelete
  6. Прекрасна е!
    Желая ти много радост и късмет!

    ReplyDelete
  7. Иве, прекрасна зимна картичка! Всичко е много красиво, печатчето с двете сладурки, цветовата комбинация, начина по който си използвала скеча! Благодаря ти, че уважи с участие моето предизвикателство!
    Поздрави: Мими

    ReplyDelete
  8. Иве, Иве, доигра ми се и на мен в снега, с приятелка добра, върна ми радостта от този сезон! Великолепна е картичката!

    ReplyDelete
  9. Ох, че сладко! Великолепна картичка и много настроение! Прекрасна нова седмица, Иве!

    ReplyDelete
  10. Иве, мерси, че ми припомни тези сладурковци на Мо. :) Много симпатична и усмихната зимна картичка се е получила:)
    Радвам се, че я показа при шалчетата и шапките в Картичкофуриите:)

    ReplyDelete