Monday, December 10, 2012

Снежно и коледно

При този сняг,няма как да не ти стане едно коледно....Тази година незнам защо съм на синя вълна,купих си толкова много червен картон,дизайнерски хартии в червено а посягам все към сините мастила...Ако мога да се разбере ;)От миналата година ми е останала любовта към тагчетата и сега ще ви покажа поредното,много е удобно и като самостоятелно послание и като завършек на подаръче,изобщо универсално е...
С много бяло и синьо,с безцветно мастило и прозрачна ембосинг пудра и мисля,че се получи снежния ефект,който търсих.Добре,че се показа малко слънце днес и опитвайки се да замръзна отвън успях да го снимам ,така че да се вижда.
















Само надписа го направих със синьо мастило,използвала съм Счупен порцелан и отново прозрачната ембосинг пудра отгоре за лек блясък.Ръчно изработена бяла коледна звезда и моята любима марля,за въздушност.
Мисля да го покажа при Мър и Мяу и тяхното сладко снегосипещо се предизвикателство ;)
И понеже отдавна не съм била и при Двете елши,ще го покажа и там.

И синички топчици за елхата,ръчна изработка с двуфазно кракле,салфетка и златна маслена боя.Тази година голяма активност с направата на ръчни коледни играчки,получават се много сладурчести .

За днес толкова от мен,ще ви пожелая спорна и творческа седмица и много коледен дух!
Ива :)

9 comments:

  1. Страхотен таг, Иве! Много нежен! :-)

    ReplyDelete
  2. Чудесен е :)Пожелания за много одухотворено коледно настроение и от мен :)

    ReplyDelete
  3. Много нежно и снежно !Чудесен таг!

    ReplyDelete
  4. Прекрасен таг- с много зимно настроение!

    ReplyDelete
  5. О! Получил се е и още как! Много нежен и снежен! :)))
    Ха ха... и аз като теб си накупих и приготвих червеничко за коледни картички и малко зелено, а досега също само сини съм правила :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Някой път да се чуди човек на къде отвява вятъра вдъхновението му,нали...

      Delete
  6. Иве, и тагът и играчките са прелестни! Весели Коледни празници!

    ReplyDelete
  7. Снежно и нежно! Прекрасни са, Иве!
    Благодаря, че показ този страхотен таг в Снежното ни Забавлятелство!

    Весели Коледни Празници на теб и на цялото ти семейство и искрени благопожелания за предстоящата 2013!

    ReplyDelete