Friday, November 29, 2013

Нова Година-Нов късмет

Привет хатиени фурии,
Дойде време да споделя с вас една радостна новина за мен!Бях поканена в дизайн тима,на един нов блог за предизвикателства Open -Minded Crafting Fun Challenges

 
Първото ни предизвикателство стартира на 4 Януари 2014 год.Ще се радвам,ако бъдете наши гости и участници.Предизвикателствата са много интересни,момичетата от дизайн тима са невероятни творци и вярвам ще се забавляваме заедно!Очаквайте предизвикателствата,а аз ще се радвам на всяко ваше участие!
С поздрав:
Ива

3 comments:

  1. Браво! Успех от сърце!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря Вили,ти си ми сродна душа и ще те чакам с нетърпение и там :)

      Delete
  2. Честито Иве!Радвам се за теб и ще чакам да ме предизвиквате и вдъхновявате от новото местенце:)

    ReplyDelete