Monday, December 2, 2013

Fantasy

Отново е време да ви предизвикаме в Card Mania,темата този път е много приятна-Фантазии.Нека видим до къде ще стигне вашата и ни я покажете в Card Mania.Аз правих моята почти преди два месеца и с нея започна моето усещане за зима,сняг.Ето я моята "Ледена кралица".

 Освен обичайните акварели,много глоси акцент,течни перли и брокатено лепило.До този път не бях оцветявала толкова голяма площ,но мисля ,че успях да създам усещането за студ,играта с няколко цвята синьо се получи,а стъклено зелените и очи си ги харесвам много/нескромно/.
Тази седмица предизвикателството ми е толкова на сърце,благодарение на невероятната Mitzi Sato,която твори такива фентъзи образи,направо съм влюбена в тях,непременно се отбийте да разгледате нейния е-магазин -Aurora Wings.



Надявам се ,че ще ни покажете невероятни творения,защото един късметлия ще получи ваучер от нейния магазин- $20.Заслужава си нали ?
А аз не успях да спра само с това,такова желание досега не бях изпитвала,само-предизвиках се ,а и името на блога ми май не е случайно ;)
Ето и още малко за днес:
Една лилава серия,рядко използвам черен картон,но ....



Тюркоазено и лила си остава класика,с толкова много вариации на тонове.Направих опит и за подобие на макове/тюркоазени има във фантазиите/,харесват ми и с 4-листен стенсил се получиха сполучливи/за тях ще направя отделна публикация/,защото вярвам тази сигурно ще ви дойде в повечко с още една серия от класическо червено и резеда:


Тези ги оставих "натурални",без излишни детайли по тях и така семпли ми харесват много за финал.Очаквам ви с нетърпение в Card Mania,а там ако знаете момичета какво са подготвили за вас...
Ледената кралица ще я видите и в TBC# 7 - Anything goes / Всичко е позволено.
До скоро:
Ива

6 comments:

  1. Брр, наистина е много ледена ледената ти кралица! Добре, че накрая ме стопли с маковете! И за да не е много голям температурният шок за плавен преход красивата лилава серия... напълни ми очите днес!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Как ме усещаш...Стефче,благодаря ти!

      Delete
  2. Oh wow these are just so beautiful with awesome colouring.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    ReplyDelete
  3. Иве, по-често влизай в серия! И то каква! Наистина са фантастични тези печати, чак на мен ми се ще да ги пробвам, но не знам ще ми стигне ли времето. Този път с момичетата от отбора сте надминали себе си! Ей това се казва вдъхновение! Браво.

    ReplyDelete
  4. Благодаря ти,Тони!Много ще се радвам,ако успееш да се включиш при нас и ни покажеш до къде може твоята фантазия да полети!За мен ще е удоволствие ,очаквам те!

    ReplyDelete