Monday, December 16, 2013

Зимна приказка/Winter Wonderland

Привет на всички,
Днес е време за новото ни двуседмично предизвикателство в Card Mania,темата е в унисон със сезона -Winter Wonderland/Зимна приказка/.Аз реших този път картичката ми ,да е нетипична,малко различна,но определено зимна.Използвах един нетрадиционен печат на нашите спонсори,които тази седмица са Bugaboo Digi Stamps,
които ще дадат доста щедър подарък от 7 дигитални печата,на победителя.,Girlz - Bare feet е печата -замених пеперудата със снежинка,облякох я с парченца хартия и ето една ранобудна ,боса сладурка,радваща се на снежното време ...
Снежинките са от бардс,на който махнах крачетата ,залепих ги по двечки за повече обем и камъче за блясък,структурен картон в много светъл петролено-снежно-син цвят и ето моята " ранобудна боса зимна приказка",достави ми истинско удоволствие,докато правих тази картичка и една лека усмивка,надявам се и получателката и да успея да усмихна.Обичам да правя постоянно нещо различно,постоянно търся различни решения в картичките си и най-вече не обичам повторението,определено ми е скучно,ако трябва да правя един и същи стил,една и съща подредба и вечно се самопредизвиквам.Тук на помощ ми дойдоха едни стъклени мъниста,които ми напомниха за онези стари стъклени играчки от детството и веднага се самонаместиха в картичката ;)
Непременно се отбийте да видите момичетата от DT на Card Mania,какво са приготвили за вас,вярвам ще намерите своето вдъхновение,за да участвате при нас,очакваме ви с нетърпение.
А моята босонога сладурка ще покажа тук:
Боса по асфалта,вървя си...тази песничка на Роси Кирилова ми е в главата,нищо че босичка само в къщи се разхождам ;),но ще я споделя в месечното Забавлятелство при Мър и Мяу -
"Който пее зло не мисли"
и в Allsorts challenge:Week 237 -Snowflakes

4 comments:

  1. So very cute and pretty colours, thanks so much for joining in at Allsorts challenge this week.

    B x

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Such a pretty card. Thank you for joining us at Allsorts for our Snowflakes challenge x

    ReplyDelete
  4. Really Cute, Thanks for entering our challenge at allsorts Tracy x

    ReplyDelete