Thursday, January 2, 2014

Суинг картичка

Като се люлее ,косата му се вее... е новото Забавлятелство,в което имам удоволствието да участвам като вдъхновителка,благодарение на вас,момичета.
Суинг картичка правя за първи път,но гарантирано ще има и още такива.
Доста се чудех какво да избера,но едни хартии ми намигаха от доста време и картичката,сама се подреди ,като подранила валентинка.
Моята дъщеря,ми беше подарила това блокче  двустранни хартии на CRELANDO,за добре дошла в Германия и ми беше жал да ги нарежа,но един път почна ли,нямам спиране,скоро ще го видите и в други проекти.С 3Д ефекта на глитера,са уникални,единственото неудобство е ,че е само по едно листче,което значи че ще има само по една картичка.
Ето я и моята суинг картичка,с люлеещо се сърце :)

Опитвам се да хвана светлината,за да се види истинския разкош на хартиите,но с мрачното време навън,никак не ми се получава...
а ето я и отзад,с много малко допълнителни елементи по нея,но достатъчни, за да кажеш на някой че е всичко за теб :)

За днес е това от мен,малко забавени публикации,но много купони,много нещо...А вие се забавлявайте,творете и се усмихвайте :)
До скоро.
Ива

No comments:

Post a Comment