Monday, January 6, 2014

Мъжка картичка

Едва ли,трябва да ви казвам какво предизвикателство е за мен направата на мъжка картичка...В следващите две седмици ви каним в Щурото предизвикателство,да ни покажете вашите такива.Спонсор ни е Doctor Digi's и аз използвах една много веселяшка тяхна картинка Anglin'Andy.
Харесвам тематичните картинки и този рибар,така ми легна на сърце.Нека ви го представя.
Голям сладур е,с тази доволна физиономия,знам че е уловил онази специална риба,която е мечта на всеки рибар.Добавих му малко карти,мрежи...но голямата работа свърши сам,вярно наложи му се да попътува,но пък каква красавица си улови,нали ?

След като оцветих рибока,реших да му направя и люспи,за достоверност,минах го с глоси акцент,както и очилата и ето един щастлив и доволен от улова си рибар.
Аз се позабавлявах с тази картичка,надявам се и на вас да хареса и да ви вдъхнови,за да участвате при нас в The Crazy Challenge.
Очаквам ви.
Ива

1 comment:

  1. Иве, страшен е! Така ме ухили , че детето дойде да види какво гледам ;))) А очилата му, ах очилата му....

    ReplyDelete